• Home
  • |
  • Få tekst til hjemmeside, der fanger og fastholder ønskekunderne

Få tekst til hjemmeside, der fanger og fastholder ønskekunderne

Teksten på din hjemmeside har 2 sekunder til at fange kunden

Brug linjerne rigtigt


Klik! Din ønskekunde er på besøg på din hjemmeside. 
Nu skal det gå hurtigt. For webteksten har kun få sekunder til at fange og fastholde opmærksomheden.
Hvis ikke teksten er rigtigt opbygget, går ønskekunden igen - og kommer nok aldrig mere tilbage. 
Faktisk viser statistik, at 70 % af de mennesker, der klikker ind på en hjemmeside, går igen straks.
Uden at klikke, kontakte dig - eller købe. Skræmmende, ikke?

"Yderst tilfreds"

Tusind tak for din hjælp med at lave nye SEO-tekster til min hjemmeside. Du har virkelig overrasket mig positivt. Du har med din professionalisme fået alle detaljerne om min virksomhed med. 
Jeg er yderst tilfreds med dit arbejde.

Benitta Klit
Bambino Booking

Standup-komiker

Derfor kan du ikke overlade webteksterne til hvem som helst
Men det behøver du heller ikke! 
Du kan nemlig overlade opgaven til mig.
Jeg har forberedt mig grundigt på at skrive sælgende, informative og søgemaskineoptimerede tekster til netop dine ideelle kunder. 
Efterhånden har jeg 13 års erfaring som onlinetekstforfatter for soloselvstændige og mindre virksomheder, særligt konsulentvirksomheder, sundhedsbehandlere og håndværkere. 
Desuden er jeg uddannet cand.mag. og specialist i Emotionelle Kundetyper.
Emotionelle Kundetyper er en forskningsbaseret metode, der gør det let at målrette teksterne til netop de kunder, du vil have. Det er din sikkerhed for, at du får webtekster, der matcher netop din målgruppe 100 %.

Kom videre i teksten nu
Book en uforpligtende rådgivning.
Det koster ikke en øre, og først efter samtalen beslutter du, om jeg skal skrive dine webtekster.


Sådan er processen, når jeg skriver dine tekster til hjemmeside

  • Jeg interviewer dig telefonisk eller online, alt efter hvad du foretrækker
  • Nu finder jeg søgeord til dine tekster 
  • Jeg skriver webteksterne og sender dem til dig senest til aftalt deadline
  • Du har en retterunde. Vend tilbage indenfor to uger, hvis du ønsker noget ændret - så retter jeg til.
    Det er ganske simpelt - og du kan være tryg ved, at jeg har helt styr på processen.

Samtidig sparer du sandsynligvis rigtig mange kostbare arbejdstimer, i forhold til hvis du skriver teksterne selv. Arbejdstimer, som du meget hellere skal bruge sammen med kunderne. 

Spørgsmål, andre kunder stiller:

  • "Kan du redigere min egen hjemmesidetekst - og optimere den til Google?"
    Måske. Men jeg vil gerne se den, før jeg lover noget. Det sker tit, at jeg bliver bedt om at redigere webtekster, der i virkeligheden bør skrives om fra bunden.

  • "Kan jeg være sikker på gode Googleplaceringer med seotekst?"
    Nej, men du kan være sikker på gode tekster til din hjemmeside, som skaber troværdighed og forklarer din målgruppe, præcis hvorfor de skal handle med dig.
    For at få gode Googleplaceringer skal der som regel mere til end seotekster.
    Men jeg forklarer dig meget gerne, hvad du skal gøre.
    Book en tid i min kalender. Første samtale koster ikke en øre.

  • "Hvad er forskellen på seotekst og tekst til hjemmeside?"
    Der er ingen - når du altså køber tekst til hjemmeside her.
    Jeg laver altid søgeordsanalyse og skriver seotekst. Men det er ingen selvfølge hos alle tekstforfattere.

  • "Hvad koster tekst til hjemmeside?"
    Du kan bestille tekster til en fast ordpris - eller du kan bestille klippekort.
    Du får den bedste pris med klippekort, og samtidig kan du få hjælp til andre opgaver end selve webteksten, fx opsætning af tekst på din hjemmeside.

Skal vi snakke om tekster til hjemmeside?
Book en tid i kalenderen - eller skriv til mig i chatten. Vi snakkes ved. 




 

"Simpelt og letforståeligt"


"Jeg synes, det er rigtig godt ramt. Det meste er rigtig fint."

Carina hjælper virksomheder med at få styr på ESG. Jeg hjalp hende med webtekst.

Carina Hedemark, ESG Management


Forskningsbaseret viden om kundetyper sikrer tillidsvækkende tekst

Kan du lide den tekst, du har læst? Faktisk er det ikke vigtigt!
Nogle af mine kunder indleder samtalen med ordene: "Jeg kan godt lide den måde, du skriver, så du skal skrive mine webtekster."
Det er jeg selvfølgelig glad for.

Men jeg kan sagtens skrive webtekster i en anden sprogtone end den, du netop læser.
Sprogtonen afhænger nemlig kun af, hvilken kundetype du vil tiltrække. 
Derfor behøver du ikke lede efter en tekstforfatter, der skriver netop i din sprogtone.

Jeg trækker på forskningsbaseret viden, når jeg skriver for dig
Jeg er uddannet i den forskningsbaserede metode Emotionelle Kundetyper. Metoden er udviklet af Institut for Kundetyper og baseret på 3000 virksomhedscases og en ph.d. af forsker Sanne Dollerup. Det betyder, at jeg har et solidt grundlag for at vælge de helt rigtige ord til netop dine webtekster, ligesom jeg kan rådgive dig om valg af farver, grafik og platforme til din markedsføring.

Sådan fungerer metoden:

Emotionelle Kundetyper opdeler kunder i fire typer afhængigt af købsmotivation.

Du behøver ikke sætte dig ind i det, medmindre du har lyst. Du skal bare vide, at jeg har uddannet mig grundigt, fordi jeg vil sikre dig tekster, der fanger og fastholder netop din virksomheds ideelle kunder.

"Imponerende"

"Virkelig en imponerende artikel."

Henning Larsen

Optiweb

"Meget bedre, end jeg troede"

Tak for den fine, fine tekst. Det er blevet meget bedre, end jeg troede.


Hawal Serbaz

BogholderBogviser

Faq

Hvad hvis jeg vil have noget ændret i webteksten?

Jeg har mange glade kunder, men der er stort set altid et par småting, de gerne vil have ændret i teksten. Det forventer jeg – du kontakter mig bare inden for en uge, så redigerer jeg efter dit ønske.

"Kan du skrive webtekst om alle emner?"

Nej, sikkert ikke. Men jeg kan skrive om langt det meste – og jeg har allerede skrevet hundredvis af webtekster om hundemad, legetøj, VVS, snedkerarbejde, fleksjob og mange flere emner.
Jeg har særlig erfaring med webtekst til behandlere, konsulenter, kommuner og håndværkere. 

Du er velkommen til at se på listen, om jeg allerede har skrevet om din branche! Selvfølgelig prøver jeg gerne kræfter med webtekst for brancher, jeg ikke har skrevet om. Hvis jeg får en opgave, jeg ikke kan løse, sender jeg dig gerne videre til en anden dygtig tekstforfatter.

"Kan jeg få hjælp til linkedIn og blogindlæg?"

Ja - og det er en rigtig god ide. Jo mere synlig din virksomhed er - jo større mulighed for at tiltrække de rigtige kunder. Samtidig får du større gavn af mit arbejde, for jo flere tekster jeg skriver for virksomheden - jo bedre lærer jeg den at kende.