Bogen er noget for dig, hvis du kan genkende det her:

Du får også nyhedsbrev om tekst

.

Bog 1: Planlæg kunderejser, der sælger mere og hjælper flere

  • Inderst inde ved du, at du mangler en PLAN for din markedsføring.
  • Du bruger måske en masse tid på din markedsføring - uden at se resultater
  • Du markedsfører dig ikke, når du har travlt med kunder - fordi du ikke benytter dig af automatiserede mailserier eller anden markedsføring på autopilot.
  • Du har ikke de kunder og opgaver, du ønsker dig. 
    For når du sælger for lidt, siger du ja til opgaver, du helst ikke vil have!


I bogen lærer du:

- Hvordan du får kontakt med de helt rigtige mulige kunder. Dem, du allerhelst vil hjælpe!

- Hvordan du fastholder deres interesse og holder kontakten 

- Hvordan du sælger til de købeklar NU

Læserudtalelse af Majbritt Lund, journalist og specialist i onlinetekst og onlinemarkedsføring:


Tiltrængt og brugbar guide


Den samlede kunderejse er et overset emne i mange virksomheders markedsføring.


Ofte oplever jeg, at kunder mangler det store overblik over kunderejsen, når de arbejder med deres markedsføring. Mange tror fejlagtigt, at de kunder, der ringer til dem for at blive kunder, eller som er blevet kunder, er repræsentative for de måske-kunder, der kan blive kunder på et senere tidspunkt, hvis de bliver mødt, der hvor de er i kunderejsen. 


Og fordi mange virksomheders markedsføring ikke møder de sidstnævnte, går mange salg tabt.


Især fordi  den målgruppe er meget større end gruppen af købeklare kunder.


Så Louises nye guide er meget velkommen. Og tiltrængt. Hun gennemgår detaljeret de mange forskellige faser, en potentiel kunde skal igennem for at blive klar til at betale. Og endnu vigtigere så gennemgår hun, hvad du skal gøre i din markedsføring for både at ramme dem, der kan blive gode kunder om et stykke tid, og dem, der kan blive det nu.

Jeg er sikker på, at mange af mine egne kunder vil få stor glæde af at læse guiden.


Majbritt Lund, journalist og specialist i onlinetekst og onlinemarkedsføring

Jo. Du kan også lære nem online-markedsføring ....

Du kan være med, selvom du er ny selvstændig - og selvom du intet ved om salgstekst, seo eller content marketing. Endnu!

Det kommer du nemlig snart til. 

Du  kan også lære noget nyt, selvom du har været i gang med onlinemarkedsføring længe. 

Til gengæld er bogen ikke noget for dig, der ved alt om onlinemarkedsføring ... 


Det lærer du i bogen:

  • Hvilken form for markedsføring, der giver dig 38 kroner retur - hver gang du bruger en krone!
  • Hvorfor du IKKE kan nøjes med Facebook updates. Overhovedet ikke!
  • Hvorfor du skal have et voksende publikum - før du får kunder nok!
  • Hvordan du opbygger dit eget voksende publikum af mennesker, du kan hjælpe - og sælge til.

Du får også arbejdshæftet Planlæg din kunderejse 

Når du bestiller bogen, får du straks tilsendt en mail med link til et arbejdshæfte, du kan downloade og printe. 

Så kan du udfylde din egen nemme arbejdsplan.


Blog dig til synlighed og salg

Blog dig til synlighed og salg er en velkogt bouillonterning, der opfordrer alle selvstændige uanset branche til at blogge som en naturlig del af det at drive forretning.

Bogen er skrevet i en lidt selvhjælpsbogsinspireret (men også meget charmerende og uhøjtidelig) stil.

Anmeldelse i Journalisten

Bogen er simpelthen så fuld af gode råd, nyttige tips, erfaringer og uundværlig viden om både blogging og google-placeringer, så man kan slet ikke undvære den, hvis man nu eller i fremtiden kommer til at beskæftige sig med markedsføring i egen virksomhed. De bedste anbefalinger.

Katrine Gravengaard Sø
Medejer af TIPA Emballage ApS og specialpædagog

Jeg er blevet klogere på, hvordan mit indhold skal være, hvordan jeg bedre fanger mine læsere, hvordan jeg skærer ind til benet og gør mine læsere mere nysgerrige.

Denne bog ligger nu fast på mit skrivebord, til næste gang jeg skal skrive et blogindlæg eller til mit næste nyhedsbrev. 

Dejligt med en bog der samler det hele!


Bettina Østerby, psykomotorisk terapeut, eksistentiel kropsterapeut



Er du ny ud i verden af at blogge, så tror jeg, du vil få rigtig meget ud af den: Blog dig til synlighed og salg.

Pernille K. Pedersen

Planlæg kunderejser

Oplysende og letforståelig. Den var nem at gå til. Længden var overskuelig. Det føltes, som om du skrev direkte til mig. Sproget var direkte, og der var ikke tvivl om, hvad formålet med bogen var. 

Peter Frederiksen, webdesigner 

Jeg kan rigtig godt lide bogen. Den indeholder vigtig viden for soloselvstændige, som vil markedsføre sig, men ikke helt ved, hvad der er den virksomme måde at gøre det på. Vi får en opskrift, så vi kan komme i gang med content creation.

Rikke Dunne, Passion for Projekter


Vild med den. Glæder mig til at anbefale den til mit netværk. Den er let at læse. Jeg følte mig virkelig vejledt igennem de enkelte trin. Særligt var jeg glad for afsnittet om elevatortale og ønskekunder. Men også modellen med forskelligt content, der vægtes på forskellige tidspunkter, gav god mening for mig. Det er rigtig godt med alle de eksempler, du beskriver i hvert kapitel. 

Anna-Marie Møller
Grafiker,
Graphic Care


Jeg har netop læst din Blog dig-bog. Jeg kunne næsten ikke få øjnene fra den. Den var lærerig. En masse gode historier gjorde den endnu mere spændende. Det var, som om min egen skrivestil lå fanget i fingrene, men blev hjulpet frem af din let tilgængelige skrivestil. Du skriver, som man taler med en god veninde, og har en finurlig humor ;) Du inspirerer mig med ord.

Rosa, madeforme.dk

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. 

Jeg kan varmt anbefale bogen, der i høj grad klæder læseren på med faglig viden om blogging – og ikke mindst på overbevisende måde får vakt interessen for at se blogging som et værdifuldt middel til at øge egen hjemmesidetrafik og i sidste ende virksomhedens salg.

Malene Sander

CFO hos Mediehuset Ingeniøren

Jeg har med stor interesse læst Louises bog om kunderejsen.


Den kan anbefales både til dig, som lige er begyndt med markedsføring, men også til dem, som har været i gang et stykke tid.


Bogen indeholder så mange gode råd og idéer, som kan bruges i netop din markedsføring.


Samtidig følger arbejdsark, så du ikke står alene med spørgsmål, når du skal planlægge din egen markedsføring, som du kan komme godt i hus med, når du bruger Louises bog om kunderejsen.

 

Jeg har lært en hel del, som jeg ikke vidste i forvejen. Eller som jeg ikke har tænkt på er vigtigt på kunderejsen – selvom jeg har været i gang et stykke tid.

Søren Malchow
Handicapvenlig.dk

Jeg kan rigtig godt lide den konkrete opbygning og det, at man som novice på området kan komme i gang ved at følge dine step trin for trin støttet af arbejdsarkene. Jeg er særligt glad for de mange eksempler, du giver undervejs, og hvor du bruger eksempler fra forskellige brancher.

Det gør. at man føler sig mødt, også selv om det ikke lige er ens eget område, der beskrives, for der er næste, hver gang en, man kan læne sig op ad, og som ligner.

 

Jeg glæder mig til at tage mig tid til -  sammen med min medarbejder, som har fået opgaven at hjælpe med markedsføring - at arbejde konkret med planen i bogen ift. til vores egne mål for året.


Britta Olsson

Ekspert i arbejdsmiljø, Balance


Jeg har arbejdet som behandler i nogle år, men har fuldtidsjob ved siden af, så tiden til markedsføring og online synlighed er ofte lille i en travl familiehverdag. Derfor kom bogen helt perfekt fordi den er spækket med tips, tricks og vigtige inputs til hvordan jeg kan markedsføre mig og ikke mindst: hvor og overfor hvem, jeg skal arbejde på at være synlig online. 


Hidtil har jeg prøvet mig frem på må og få og det blev hurtigt uoverskueligt og strandede på mangel af tid. 

Med bogen i hånden har jeg nu konkrete værktøjer og redskaber at gå i gang med.


Jeg er desuden blevet langt skarpere på hvem min målgruppe er og hvad jeg kan gøre fremadrettet. Og oveni det har bogen en masse brugbare eksempler at lære udfra. Jeg elsker at bogen løbende er krydret med indsigt i den vigtige forståelse af hvorfor jeg skal gøre bestemte ting, hvornår og hvordan. 


Bogen vil gøre en uvurderlig forskel i mit videre virke, give mig en retning at navigere udfra i min markedsføring.

Jeg glæder mig til at implementere de redskaber, jeg nu har fået min værktøjskasse og til at nyde at læse resten af bogen.

Laura Lützen
Civilingeniør, clairvoyant, behandler