• Home
  • /
  • Priseksempler

Priseksempler

Få løst opgaven nemt til en fair pris
De fleste af mine kunder har travlt med opgaver i virksomheden, så det være nemt og hurtigt at handle her. Derfor tilbyder jeg flere prismodeller. Du kan vælge mellem timepris, hvor du betaler på faktura, og fast månedlig aftale, hvor du får rabat. 
Jeg bruger en time tracker, der registrerer, præcis hvor meget tid jeg bruger på opgaven. Derfor betaler du kun for den tid, opgaven faktisk tager. 
Du er velkommen til at booke en gratis rådgivningssession og få et overslag på netop din opgave.

Timepris: 749 kr. plus moms

Velegnet til dig, der skal have løst en enkelt opgave nu

Fast aftale: Timepris 549 kr. plus moms
Velegnet til dig, der vil have stabil hjælp til den bedste pris
En fast aftale sikrer dig, at jeg har tid i kalenderen til netop dine opgaver hver måned. 
Med en fast aftale betaler du månedligt forud, og bindingsperioden er 3 måneder. 
Til gengæld slipper du for at hyre en kommunikationsmedarbejder, som du måske ikke har opgaver til på sigt.

Priseksempler

  • 4 webtekster inkl. kundeinterview, research, tekstforfatning, valg af søgeord og slutkorrektur: 
    7449 kr. ved forudbetaling/8449 kr. på faktur
  • 5 brochureartikler inkl. kundeinterview, planlægning og afvikling af telefoninterview, godkendelse og slutkorrektur: 
    7490 kr. ved forudbetaling/9362,5 kr. på faktura
  • 5 lange seoblogindlæg: inkl. kundeinterview, research, tekstforfatning, valg af søgeord og slutkorrektur: 
    10 999 kr. ved forudbetaling/11199 kr. på faktura
  • 5 nyhedsbreve: kundeinterview, skriftligt bud på indhold i hver mail, onlineresearch, tekstforfatning af 5 nyhedsbreve, slutredigering:
    4631 kr. ved forudbetaling/
    5449 kr. på faktura

Overvejer du at booke mig? Få 30 minutters rådgivning

Du får svar på alle dine spørgsmål - og finder ud af, om jeg skal hjælpe dig.
Book din tid i kalenderen her. 
Jeg glæder mig til at hjælpe dig. 

E-mail marketing writer

Jeg har gennemgået uddannelsen til e-mail marketing writer hos den anerkendte business blogger Jon Morrow.

Derfor har jeg bestået en eksamen, der omfatter teoretisk viden om e-mail marketing og salgsargumenter.

 
Desuden omfatter den   tekstforfatning af flere typer e-mail-kampagner.

Emotionelle Kundetyper

I øjeblikket er jeg i gang med at uddanne mig til specialist i Emotionelle Kundetyper.
Det er en metode til målgruppesegmentering, som gør det nemmere for mig at finde den rette sprogtone og de bedste salgsargumenter til netop din kundemålgruppe.
Metoden er forskningsbaseret og udviklet af Institut for Kundetyper.

SEO content writer

Desuden har jeg taget uddannelsen til content writer - også hos Jon Morrow, Smartblogger.

Det betyder, at jeg har bestået en eksamen, der omfatter teoretisk viden om valg af søgeord.

Desuden har jeg bestået test i tekstforfatning af content samt en længere "Ultimativ guide".