Om bogen Planlæg kunderejser, der hjælper flere og sælger mere
Jeg har 13 års erfaring med tekstforfatning og online-markedsføring bag mig – og mere end 1200 tekstopgaver.
I årenes løb har jeg talt med masser af selvstændige.
Mange selvstændige er dygtige til markedsføring – og dem snakker jeg måske med, når de har brug for hjælp til tekster. Men ALT for mange selvstændige mangler både viden og strategi for deres markedsføring.
Og jeg ved, at selv hvis jeg skriver min allerbedste tekst nogensinde til dem – så er det ikke NOK.
Bogen er til dig, hvis du kan genkende det her:
- Du sælger timer som konsulent, rådgiver eller behandler – eller ydelser baseret på din viden.
- Du sælger måske for lidt! Inderst inde ved du, at du mangler en PLAN for din markedsføring.
- Du bruger måske en masse tid på din markedsføring – uden at se resultater.
- Du markedsfører dig ikke, når du har travlt med kunder – fordi du ikke benytter dig af automatiserede mailserier eller anden markedsføring på autopilot.
- Du har ikke de kunder og opgaver, du ønsker dig. For når du sælger for lidt, siger du ja til opgaver, du helst ikke vil have!
Det er let at sælge online. Men kun hvis du ved hvordan …
I bogen lærer du:
- Hvordan du får kontakt med de helt rigtige mulige kunder. Dem, du allerhelst vil hjælpe!
- Hvordan du fastholder deres interesse og holder kontakten
- Hvordan du sælger til de købeklar NU
- Og selvfølgelig hvordan du gør mange flere mennesker købeklar, så du kan sælge til dem senere.
Det lærer du i bogen:
- Hvilken form for markedsføring, der giver dig 38 kroner retur – hver gang du bruger en krone!
- Hvorfor du IKKE kan nøjes med Facebook updates. Overhovedet ikke!
- Hvorfor du skal have et voksende publikum – før du får kunder nok!
- Hvordan du opbygger dit eget voksende publikum af mennesker, du kan hjælpe – og sælge til.
Du får også arbejdsark
Når du bestiller bogen, får du straks tilsendt en mail med link til et arbejdshæfte, du kan downloade og printe.
Så kan du udfylde din egen nemme arbejdsplan.
"Vigtig viden om content creation"
Sagt om bogen Planlæg kunderejser, der hjælper flere - og sælger mere:
Jeg kan rigtig godt lide bogen.
Den indeholder vigtig viden for soloselvstændige, som vil markedsføre sig, men ikke helt ved, hvad der er den virksomme måde at gøre det på.
Vi får en opskrift, så vi kan komme i gang med content creation.
Rikke Dunne, virtuel assistent, Passion for Projekter
"Jeg har lært en hel del af Planlæg kunderejser"
"Jeg har med stor interesse læst Louises bog om kunderejsen. Den kan anbefales både til dig, som lige er begyndt med markedsføring, men også til dem, som har været i gang et stykke tid. Bogen indeholder så mange gode råd og idéer, som kan bruges i netop din markedsføring. Samtidig følger arbejdsark, så du ikke står alene med spørgsmål. Jeg har lært en hel del, som jeg ikke vidste i forvejen.
Eller som jeg ikke har tænkt på er vigtigt på kunderejsen – selvom jeg har været i gang et stykke tid."
Søren Malchow, Handicapvenlig.dk
"Jeg kan rigtig godt lide den konkrete opbygning og det, at man som novice på området kan komme i gang ved at følge dine step trin for trin støttet af arbejdsarkene.
Jeg er særligt glad for de mange eksempler, du giver undervejs, og hvor du bruger eksempler fra forskellige brancher. Det gør. at man føler sig mødt, også selv om det ikke lige er ens eget område, der beskrives, for der er næste, hver gang en, man kan læne sig op ad, og som ligner.
Jeg glæder mig til at tage mig tid til - sammen med min medarbejder, som har fået opgaven at hjælpe med markedsføring - at arbejde konkret med planen i bogen ift. til vores egne mål for året."
Britta Olsson,
Ekspert i arbejdsmiljø
Balance ApS
"Jeg har læst bogen Planlæg kunderejser, der hjælper flere og sælger mere - og er meget begejstret.
Det er en god måde at forklare kunderejsen på."
Birgitte Feldborg, ekspert i forretningsudvikling for selvstændige.
Du kan hente Birgittes e-guide om prissætning på hjemmesiden.
"Vild med den. Glæder mig til at anbefale den til mit netværk. Den er let at læse. Jeg følte mig virkelig vejledt igennem de enkelte trin. Særligt var jeg glad for afsnittet om elevatortale og ønskekunder. Men også modellen med forskelligt content, der vægtes på forskellige tidspunkter, gav god mening for mig. Det er rigtig godt med alle de eksempler, du beskriver i hvert kapitel.”
Anna-Marie Møller
Grafiker, Graphic Care
"Jeg har arbejdet som behandler i nogle år, men har fuldtidsjob ved siden af, så tiden til markedsføring og online synlighed er ofte lille i en travl familiehverdag. Derfor kom bogen helt perfekt fordi den er spækket med tips, tricks og vigtige inputs til hvordan jeg kan markedsføre mig og ikke mindst: hvor og overfor hvem, jeg skal arbejde på at være synlig online.
Hidtil har jeg prøvet mig frem på må og få og det blev hurtigt uoverskueligt og strandede på mangel af tid.
Med bogen i hånden har jeg nu konkrete værktøjer og redskaber at gå i gang med.
Jeg er desuden blevet langt skarpere på hvem min målgruppe er og hvad jeg kan gøre fremadrettet. Og oveni det har bogen en masse brugbare eksempler at lære udfra. Jeg elsker at bogen løbende er krydret med indsigt i den vigtige forståelse af hvorfor jeg skal gøre bestemte ting, hvornår og hvordan.
Bogen vil gøre en uvurderlig forskel i mit videre virke, give mig en retning at navigere fra i min markedsføring. Jeg glæder mig til at implementere de redskaber, jeg nu har fået min værktøjskasse og til at nyde at læse resten af bogen."
Laura Lützen, behandler og virksomhedskonsulent
"Oplysende og letforståelig. Den var nem at gå til. Længden var overskuelig. Det føltes, som om du skrev direkte til mig som person. Sproget var direkte, og der var ikke tvivl om, hvad formålet med bogen var."
Peter Frederiksen
Webudvikler