fbpx

 


Bogen er noget for dig, hvis du kan genkende det her:

I bogen Planlæg kunderejser lærer du:

- Hvordan du får kontakt med de helt rigtige mulige kunder. Dem, du allerhelst vil hjælpe!

- Hvordan du fastholder deres interesse og holder kontakten 

- Hvordan du sælger til de købeklar NU.
Der medfølger en trin for trin-guide til din egen kunderejse.


Jo. Du kan også lære nem online-markedsføring ....

Du kan være med, selvom du er ny selvstændig - og selvom du intet ved om salgstekst, seo eller content marketing. Endnu!

Det kommer du nemlig snart til. 

Du  kan også lære noget nyt, selvom du har været i gang med onlinemarkedsføring længe. 

Til gengæld er bogen ikke noget for dig, der ved alt om onlinemarkedsføring ... 


Det lærer du i bogen:

  • Hvilken form for markedsføring, der giver dig 38 kroner retur - hver gang du bruger en krone!
  • Hvorfor du IKKE kan nøjes med Facebook updates. Overhovedet ikke!
  • Hvorfor du skal have et voksende publikum - før du får kunder nok!
  • Hvordan du opbygger dit eget voksende publikum af mennesker, du kan hjælpe - og sælge til.

Download e-bog. Du får også nyhedsbrev om tekst, der skaber salg.

"Tiltrængt og brugbar guide

Den samlede kunderejse er et overset emne i mange virksomheders markedsføring.

Ofte oplever jeg, at kunder mangler det store overblik over kunderejsen, når de arbejder med deres markedsføring. Mange tror fejlagtigt, at de kunder, der ringer til dem for at blive kunder, eller som er blevet kunder, er repræsentative for de måske-kunder, der kan blive kunder på et senere tidspunkt, hvis de bliver mødt, der hvor de er i kunderejsen. 

Og fordi mange virksomheders markedsføring ikke møder de sidstnævnte, går mange salg tabt.

Især fordi den målgruppe er meget større end gruppen af købeklare kunder.

Så Louises nye guide er meget velkommen. Og tiltrængt. Hun gennemgår detaljeret de mange forskellige faser, en potentiel kunde skal igennem for at blive klar til at betale. Og endnu vigtigere så gennemgår hun, hvad du skal gøre i din markedsføring for både at ramme dem, der kan blive gode kunder om et stykke tid, og dem, der kan blive det nu.

Jeg er sikker på, at mange af mine egne kunder vil få stor glæde af at læse guiden."


Majbritt Lund, journalist og specialist i onlinetekst 


"Jeg har læst bogen Planlæg kunderejser, der hjælper flere og sælger mere - og er meget begejstret. 

Det er en god måde at forklare kunderejsen på."


Birgitte Feldborg, ekspert i forretningsudvikling for selvstændige.  

Du kan hente Birgittes e-guide om prissætning på hjemmesiden.



"Jeg har med stor interesse læst Louises bog om kunderejsen.


Den kan anbefales både til dig, som lige er begyndt med markedsføring, men også til dem, som har været i gang et stykke tid.


Bogen indeholder så mange gode råd og idéer, som kan bruges i netop din markedsføring.


Samtidig følger arbejdsark, så du ikke står alene med spørgsmål, når du skal planlægge din egen markedsføring, som du kan komme godt i hus med, når du bruger Louises bog om kunderejsen.

 

Jeg har lært en hel del, som jeg ikke vidste i forvejen.


Eller som jeg ikke har tænkt på er vigtigt på kunderejsen – selvom jeg har været i gang et stykke tid."



Søren Malchow

Handicapinfo.dk

"Jeg kan rigtig godt lide den konkrete opbygning og det, at man som novice på området kan komme i gang ved at følge dine step trin for trin støttet af arbejdsarkene.

 

Jeg er særligt glad for de mange eksempler, du giver undervejs, og hvor du bruger eksempler fra forskellige brancher


Det gør. at man føler sig mødt, også selv om det ikke lige er ens eget område, der beskrives, for der er næste, hver gang en, man kan læne sig op ad, og som ligner.

 

Jeg glæder mig til at tage mig tid til - sammen med min medarbejder, som har fået opgaven at hjælpe med markedsføring - at arbejde konkret med planen i bogen ift. til vores egne mål for året."


Britta Olsson, 

Ekspert i arbejdsmiljø

Balance ApS


"Jeg har arbejdet som behandler i nogle år, men har fuldtidsjob ved siden af, så tiden til markedsføring og online synlighed er ofte lille i en travl familiehverdag. Derfor kom bogen helt perfekt fordi den er spækket med tips, tricks og vigtige inputs til hvordan jeg kan markedsføre mig og ikke mindst: hvor og overfor hvem, jeg skal arbejde på at være synlig online. 


Hidtil har jeg prøvet mig frem på må og få og det blev hurtigt uoverskueligt og strandede på mangel af tid. 

Med bogen i hånden har jeg nu konkrete værktøjer og redskaber at gå i gang med.


Jeg er desuden blevet langt skarpere på hvem min målgruppe er og hvad jeg kan gøre fremadrettet. Og oveni det har bogen en masse brugbare eksempler at lære udfra. Jeg elsker at bogen løbende er krydret med indsigt i den vigtige forståelse af hvorfor jeg skal gøre bestemte ting, hvornår og hvordan. 


Bogen vil gøre en uvurderlig forskel i mit videre virke, give mig en retning at navigere udfra i min markedsføring.

Jeg glæder mig til at implementere de redskaber, jeg nu har fået min værktøjskasse og til at nyde at læse resten af bogen."


Laura Lützen, behandler og virksomhedskonsulent

"Vild med den. Glæder mig til at anbefale den til mit netværk. Den er let at læse. Jeg følte mig virkelig vejledt igennem de enkelte trin. Særligt var jeg glad for afsnittet om elevatortale og ønskekunder. Men også modellen med forskelligt content, der vægtes på forskellige tidspunkter, gav god mening for mig. Det er rigtig godt med alle de eksempler, du beskriver i hvert kapitel.” 


Anna-Marie Møller

Grafiker

Graphic Care



”Jeg kan rigtig godt lide bogen. Den indeholder vigtig viden for soloselvstændige, som vil markedsføre sig, men ikke helt ved, hvad der er den virksomme måde at gøre det på. Vi får en opskrift, så vi kan komme i gang med content creation.”


Rikke Dunne, virtuel assistent, Passion for Projekter


"Oplysende og letforståelig. 
Den var nem at gå til. Længden var overskuelig. Det føltes, som om du skrev direkte til mig som person. Sproget var direkte, og der var ikke tvivl om, hvad formålet med bogen var."


Peter Frederiksen 

Webudvikler

Download e-bogen her. Du får også nyhedsbrev om tekst, der skaber salg.