Truslerne væltede ind til pizzeriaet …
Men det blev endnu værre ….
Du ved det. Jeg ved det. Hvorfor ved de andre det ikke?
Hvordan hulen kunne Alex Jones overbevise tusinder?
Og ved du hvad? Når modellen kan overbevise tusinder om en lodret løgn, så kan DU også bruge den i content marketing.
Modellen sikrer nemlig, at:
Jones besværede sig ikke om en masse politisk fnidderfnadder i sin kamp for at få Trump valgt. Han bekymrede sig ikke om op og ned, løgn og sandhed. Nej, han fokuserede på at fortælle en historie, der var:
På engelsk: simple - unexpected - clear - credible - emotional - story. Det forkorter brødrene Heath til SUCCES.
Derfor: Tænk på succes-modellen, når du skriver dit næste nyhedsbrev. Skriv enkelt, klart og overbevisende. Fortæl kundehistorier. Og skru gerne lidt op for følelserne, når du fortæller, hvorfor DIT budskab er vigtigt. Faktisk så vigtigt, at det ikke må overses mellem indbakkens millioner af e-mails!