Nyhedsbreve

nyhedsmail emailmarkedsføring

Lad mig skrive nyhedsbreve – eller hjælpe med strategien

Du har sikkert hørt det: Et nyhedsbrev er effektiv markedsføring. Men måske kniber det med tid eller lyst til e-mail-markedsføring. Derfor bliver det ikke lige i dag … eller i morgen.

Det er trist, for nyhedsbrevet har erfaringsmæssigt en høj return of investment – du får med andre ord din tid godt betalt, når du bruger den på nyhedsbrevet.

Men mens du venter på at få tid, løber konkurrenterne med kunderne.

Kvinden bag tasterne er mig, tekstforfatter og cand.mag.  Louise Lamberth. Siden 2009 har jeg skrevet for små og store virksomheder i hele Danmark. Desuden skriver jeg selvfølgelig selv egne nyhedsbreve og blogindlæg.

Jeg skriver gerne alle de inspirerende og sælgende nyhedsmails, din virksomhed har brug for. Du kan også få rådgivning til at lægge en effektiv og realistisk strategi for gode nyhedsbreve, der inspirerer din virksomheds kunder.

Spar tid og nå mange flere med en mailserie

Den gode nyhed er, at det slet ikke behøver tage så lang tid at sende effektive mails til interesserede. Jeg skriver gerne en serie nyhedsbreve, som automatisk bliver sendt ud til alle nye på din virksomheds liste. På den måde genbruger du mails med godt og gennemtænkt content, så virksomhedens budskaber når derfor ud til langt flere mennesker, end når du sender et enkelt nyhedsbrev nu og da.

Læs mere om mailserier.

Et godt nyhedsbrev kræver en effektiv strategi

Et nyhedsbrev har flere unikke fortrin i forhold til anden online marketing. Det er nemt og billigt at sende ud, og modtagerne har alle sammen vist en særlig interesse for din virksomheds produkter eller ydelser ved at tilmelde sig.

Gode nyhedsmails kan forvandle passive leads til loyale kunder – men det kræver selvfølgelig en strategi for indholdet.

Jeg er klar til at hjælpe dig, hvis du har svært ved at lægge en god slagplan for nyhedsbrevet.

Du kan få et godt bud på almindelige spørgsmål som:

– Hvad skal nyhedsbrevet handle om?

– Hvor tit skal vi sende det ud?

– Hvordan får vi flere til at tilmelde sig listen?

– Hvordan skaber vi salg med nyhedsmails?

– Hvilken åbningsrate kan vi forvente?

– Hvordan får vi bedre åbningsrate?

Er du blevet nysgerrig efter, hvordan du kan sælge mere med nyhedsbreve? Kontakt mig – og lad os få en snak om nyhedsmails, der vækker tillid og skaber vækst.