Nyhedsbrev - jeg skriver nyhedsmails, der inspirerer! Nyhedsbrev - jeg skriver nyhedsmails, der inspirerer!

Nyhedsbreve

Email marketing automation

Statistik: Du kan tjene 40 kroner, hver gang du bruger 1

Lad mig skrive nyhedsbreve – eller hjælpe med strategien

Du har sikkert hørt det: Et nyhedsbrev er effektiv markedsføring.  Faktisk siger statistikken, at du kan tjene fyrre kroner, hver gang du bruger en krone på dit nyhedsbrev. 

Det betyder,  at e-mailmarketing er den mest effektive markedsføring for små virksomheder. Ikke nok med det, men du kan komme i gang helt gratis med Mailchimp.

Men måske kniber det med tid eller lyst til e-mail-markedsføring?

Det er trist, for nyhedsbrevet har erfaringsmæssigt en høj return of investment – du får med andre ord din tid godt betalt, når du bruger den på nyhedsbrevet.

Men mens du venter på at få tid, løber konkurrenterne med kunderne.

Kvinden bag tasterne er mig, tekstforfatter og cand.mag.  Louise Lamberth. Siden 2009 har jeg skrevet for små og store virksomheder i hele Danmark. Desuden skriver jeg selvfølgelig selv egne nyhedsbreve og blogindlæg.

Jeg skriver gerne alle de inspirerende og sælgende nyhedsmails, din virksomhed har brug for. Du kan også få rådgivning til at lægge en effektiv og realistisk strategi for gode nyhedsbreve, der inspirerer din virksomheds kunder.

Spar tid og nå mange flere med en mailserie

Den gode nyhed er, at det slet ikke behøver tage så lang tid at sende effektive mails til interesserede. Jeg skriver gerne en serie nyhedsbreve, som automatisk bliver sendt ud til alle nye på din virksomheds liste.

På den måde genbruger du mails med godt og gennemtænkt content, så virksomhedens budskaber når derfor ud til langt flere mennesker, end når du sender et enkelt nyhedsbrev nu og da.

Du kan selvfølgelig supplere de automatiserede mails med enkelte mails, når du ønsker det. Du kan også stoppe – og igangsætte – mailserier, præcis som du vil. Desuden kan du selvfølgelig altid skrive nye mails, bytte om på rækkefølgen eller slette dem, du ikke vil have. 

Muligheder er der nok af. Brug dem, for det gør dine konkurrenter, og det skaber salg.

Frygt ikke teknikken – det er ikke svært

Måske har du udsat at sende mails, fordi du er bange for teknikken? Det skal du ikke være.  Der er mange gode systemer på markedet, og jeg er klar til at hjælpe dig. 

Et af de mest populære systemer er Mailchimp, som du endda kan komme i gang med helt gratis. Samtidig koster det kun et beskedent månedligt beløb, når du vil sende mailserier. 

Hvis du ønsker det, kan du få hjælp til at sætte en flot skabelon op i Mailchimp af min samarbejdspartner, som er en haj til programmet. 

Så kan jeg hjælpe dig med strategi og indhold.  Når først systemet er sat op, er det ikke svært at bruge det. 

Et godt nyhedsbrev kræver en effektiv strategi

Et nyhedsbrev har flere unikke fortrin i forhold til anden online marketing. Det er nemt og billigt at sende ud, og modtagerne har alle sammen vist en særlig interesse for din virksomheds produkter eller ydelser ved at tilmelde sig.

Gode nyhedsmails kan forvandle passive leads til loyale kunder – men det kræver selvfølgelig en strategi for indholdet.

Jeg er klar til at hjælpe dig, hvis du har svært ved at lægge en god slagplan for nyhedsbrevet.

Du kan få et godt bud på almindelige spørgsmål som:

  • Hvad skal nyhedsbrevet handle om?- Hvor tit skal vi sende det ud?
  • Hvordan får vi flere til at tilmelde sig listen?
  • Hvordan skaber vi salg med nyhedsmails?
  • Hvilken åbningsrate kan vi forvente?
  • Hvordan får vi bedre åbningsrate?

Er du nysgerrig på salg med nyhedsbreve? 

Kontakt mig - og lad os få en snak om nyhedsmails, der vækker tillid og skaber vækst.

>