7 måder, du kan bruge marketing automation
Kæmper du med at få tiden – og pengene! – til at strække i din markedsføring? Er din virksomhed ikke synlig nok online? Og har du mistet overblikket over alle de nyhedsbreve, du skal sende – og webinarer, du skal holde?
Det er alt sammen tegn på, at du ikke arbejder nok med marketing automation.
For i dag kan du sagtens sætte det meste af din markedsføring på autopilot.
Med marketing automation får alle i dit publikum præcis de budskaber, du ønsker. Uden at du skal arbejde mere – tværtimod.
Du kan samtidig genbruge alt, hvad du laver: Du kan sætte nyhedsbrevene op, så de bliver sendt til nye læsere – så skal du ikke skrive hele tiden. Du kan bruge en app til at dele dine opslag på sociale medier flere gange, så du ikke skal finde på nye opslag hele tiden.
Det sikrer dig, at markedsføring er nem, billig – og effektiv.
Lær marketing automation – eller få baghjul af konkurrenterne!
Netop fordi det er så let og billigt at sætte markedsføringen på autopilot i dag, skal du gøre det! Dine dygtige konkurrenter sælger på den måde. Så du får hurtigt baghjul, hvis du stadig kun sender nyhedsbreve ét ad gangen eller bruger hvert opslag på sociale medier en gang.