• Home
  • /
  • LinkedIn-indlæg

LinkedIn-indlæg

 

Få hjælp til markedsføring på LinkedIn

Som tekstforfatter har jeg mange års erfaring med content, profiltekster, kundecases og jobopslag. 
LinkedIn er et voksende forum for mennesker, der vil sælge, samarbejde, søge job – eller opslå job. 
Din virksomhed går med stor sandsynlighed glip af salg, hvis ikke du jævnligt skaber opmærksomhed på LinkedIn.
Derfor er det en god idé at komme i gang nu! Du er velkommen til at booke en samtale om LinkedIn-strategi nu.

Du kan få skrevet tekster til LinkedIn

Jeg kan blandt andet hjælpe dig med:

  • Tekst til din egen LinkedIn-profil, så du fremstår som den dygtige og dedikerede fagmand, du er
  • Tekst til virksomhedens LinkedIn-side og -blog
  • Tekstforfatning af jobopslag, der tiltrækker de rette ansøgere – så virksomheden undgår dyr fejlansættelse
  • Kundecases – jeg interviewer virksomhedens kunder og skriver cases, der skaber opmærksomhed og tillid
  • Fast samarbejde, hvor jeg jævnligt poster nyt indhold på virksomhedens vegne. Det kan fx være seo-artikler eller korte updates om, hvad der sker i virksomheden. Du får selvfølgelig  alt til godkendelse, før jeg poster noget. Du kan naturligvis også selv poste, hvis du vil. 

7 grunde til, at du ikke vil gå glip af LinkedIn:

  • LinkedIn er et voksende globalt forum – så du går glip af et stort fagligt netværk, hvis du ikke er aktiv på LinkedIn.
  • Du har en professionel profil på LinkedIn, som er dit visitkort. På din profil kan du skrive din jobtitel og dine uddannelsestitler. Desuden kan du oprette en portefølje, så potentielle kunder kan tage et kig på dine præstationer.
  • LinkedIn er perfekt til fagligt netværk. Du kan nemlig søge efter præcis de fagfolk, du har brug for. Du kan også anerkende de mennesker, du allerede kender, for deres kompetencer. Desuden kan du bede dem anerkende dig for dine kompetencer.
  • Du får et netværk af mennesker, som primært bruger forummet i arbejdsøjemed. Derfor konkurrerer dine opslag ikke med private opslag som på andre populære sociale medier, fx Facebook og Instagram.
  • Du styrker din virksomheds synlighed på Google.
    Trafik fra onlinefora er altid godt for din hjemmesides synlighed. Trafik fra LinkedIn er ekstra godt, fordi Google opfatter det som et seriøst forum.
    Desuden kan indlæg til LinkedIn optimeres til Google ligesom teksterne på din hjemmeside. Det kræver selvfølgelig bare, at din LinkedIn-profil er offentlig.
  • Du kan tiltrække flere mennesker til dit nyhedsbrev ved at være aktiv på LinkedIn.
  • LinkedIn gør kunderejsen kortere: Ifølge seo-ekspert Neil Patel har de fleste mennesker set på tre forskellige stykker content, før de køber af en virksomhed.
 
 

Kontakt mig og få en snak om virksomhedens LinkedIn-strategi nu.

carina hedemark

"Du får det fortalt simpelt og letforståeligt"

"Jeg synes, det er rigtig godt ramt. Det meste er rigtig fint."

Carina hjælper virksomheder med at få styr på ESG. Jeg hjalp hende med webtekst.

Carina Hedemark, ESG Management

 


Tak til dig, Louise. Virkelig en imponerende artikel, fantastisk.


Henning Larsen

Optiweb


Tak for den fine, fine tekst. Det er blevet meget bedre, end jeg troede.


Hawal Serbaz

Bogholder i Bogviser