Få bogen - og skriv dig til ønskekunder

Du kan downloade e-bogen i ePub til smartphone eller iPad

- eller i PDF til læsning på computer.

Det får du i bogen:

Tekstforfatterens 5 nemme strategier til tekst, der fanger din læser og gør ham til kunde 

Miniguiden til at finde ønskekunder, så du rammer plet med alle tekster 

Tricket, der gør det langt nemmere for dig at skrive tekster, der virker!

Guide til velformede seo-tekster, mennesker & søgerobotter elsker

Du får også mit nyhedsbrev om tekst, der skaber salg. 

Du får ikke: 

En ti-siders Pixibog med letkøbte kvikråd! 

Bogen er resultat af måneders arbejde

Den har også passeret en forlagsredaktørs kritiske hornbrille. 

Den er udgivet som paperback i 2016, men fintunet & opdateret til 2019.  

Der indsamles data ifølge privatlivspolitik


"


Blog dig til synlighed og salg er en velkogt bouillonterning, der opfordrer alle selvstændige uanset branche til at blogge som en naturlig del af det at drive forretning.

Bogen er skrevet i en lidt selvhjælpsbogsinspireret (men også meget charmerende og uhøjtidelig) stil.








Anmeldelse i Journalisten




"


Jeg er blevet klogere på, hvordan mit indhold skal være, hvordan jeg bedre fanger mine læsere, hvordan jeg skærer ind til benet og gør mine læsere mere nysgerrige.

Denne bog ligger nu fast på mit skrivebord, til næste gang jeg skal skrive et blogindlæg eller til mit næste nyhedsbrev. 

Dejligt med en bog der samler det hele!






Bettina Østerby, psykomotorisk terapeut, eksistentiel kropsterapeut


"


 Jeg har netop læst din Blog dig-bog. Jeg kunne næsten ikke få øjnene fra den. Den var lærerig. En masse gode historier gjorde den endnu mere spændende.

Det var, som om min egen skrivestil lå fanget i fingrene, men blev hjulpet frem af din let tilgængelige skrivestil.

Du skriver, som man taler med en god veninde, og har en finurlig humor  ;) Du inspirerer mig med ord. 



Rosa, madeforme.dk

"


Bogen er simpelthen så fuld af gode råd, nyttige tips, erfaringer og uundværlig viden om både blogging og google-placeringer, så man kan slet ikke undvære den, hvis man nu eller i fremtiden kommer til at beskæftige sig med markedsføring i egen virksomhed. De bedste anbefalinger.


Katrine Gravengaard Sø, medejer af TIPA Emballage ApS og specialpædagog

"


Jeg kan varmt anbefale bogen, der i høj grad klæder læseren på med faglig viden om blogging – og ikke mindst på overbevisende måde får vakt interessen for at se blogging som et værdifuldt middel til at øge egen hjemmesidetrafik og i sidste ende virksomhedens salg.


Malene Sander, CFO hos Mediehuset Ingeniøren

"


Er du ny ud i verden af at blogge, så tror jeg, du vil få rigtig meget ud af den: Blog dig til synlighed og salg.


Pernille K. Pedersen

>