• Home
  • /
  • Kan virksomheden sælge mere med content? Ja! Få en gratis rapport

Kan virksomheden sælge mere med content? Ja! Få en gratis rapport

Overvejer du at booke mig?

Få en gratis rapport, der viser, hvordan virksomheden kan tiltrække flere kunder


Jeg hjælper små og mellemstore virksomheder med at skabe synlighed på Google og sælge til ønskekunder.

Det gør jeg med salgstekster, LinkedIn-artikler, blogindlæg og kundecases.

Derfor skal du kontakte netop mig


Tekstforfattere er der nok af.

Derfor vil jeg gerne vise dig, hvorfor du netop skal vælge mig.

Jeg tilbyder dig nemlig en rapport, der viser, hvordan jeg kan hjælpe dig med at sælge mere fra hjemmesiden.

Rapporten er tiltænkt dig, der overvejer at hyre mig som tekstforfatter.

Derfor beder jeg dig om at sende mig en ansøgning, hvis du er klar til at investere i content og leder efter en tekstforfatter.

Hvis du er indforstået med det, koster er rapporten helt uforpligtende og koster dig aldrig en øre.

Sådan får du en content-analyse

  • Du udfylder formularen, som du finder lige her
  • Jeg kigger på hjemmesidens forside og profilside samt nyhedsbreve og sociale medier
  • Du modtager min rapport
  • Sammen med rapporten får du mit tilbud om til content marketing.

Rapporten giver svar på 5 vigtige spørgsmål

  • Er det let at se, hvorfor kunderne skal vælge netop den virksomhed?
  • Kan det blive tydeligere, hvilken værdi virksomheden skaber for kunden?
  • Hvordan matcher tekster, billeder og grafik målgruppens smag?
  • Er der “huller” i den digitale kunderejse, som virksomheden mister kunder på?
  • Giver det mening at investere i SEO? Hvis det gør, tilstræber jeg at give dig mindst 3 databaserede bud på seo-blogindlæg

Ansøg om en rapport af content marketing-indsatsen, hvis du genkender dette:

  • Du har travlt – og du ved, at det koster kunder, fordi markedsføringen bliver forsømt
  • Du er måske i tvivl om, hvor I skal begynde og slutte: Hvad er vigtigst? Hvilke sociale medier matcher målgruppen? Og hvilke salgsargumenter vil tiltrække ønskekunder?
  • Du er klar over, at markedsføring er en investering, som er pengene værd. Lige nu skal du bare finde den rigtige samarbejdspartner – og du tror, det kunne være mig.

Derfor skal du kontakte netop mig

Du skal kun kontakte mig, hvis du sætter pris på, at:

  • Jeg har en viden om Emotionelle Kundetyper, så jeg kan vælge den rigtige sprogtone og de bedste salgsargumenter til virksomhedens målgruppe.
  • Du kan få hjælp til at finde hullerne i virksomhedens kunderejse.
  • Jeg har mange års erfaring som tekstforfatter.

5 linjer om mig

Jeg har mange års erfaring som selvstændig tekstforfatter, redaktør og korrekturlæser.
Desuden elsker jeg at lære noget nyt, der hjælper mine kunder!
Som cand.mag. har jeg en solid erfaring med tekstarbejde at trække på.
Den viden har jeg suppleret med kurser i seo, blogging, e-mail marketing og kundesegmentering.
Jeg har licens til den forskningsbaserede metode Emotionelle Kundetyper, udviklet af Institut for Kundetyper.