Louise Lamberth
Tekstforfatter, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper
Jeg hedder Louise – og jeg har været tekstforfatter siden 2013.
Nu har jeg også været uddannet i Emotionelle Kundetyper i et år.
Det er jeg godt tilfreds med, og det er mine kunder også.
For jeg bruger hver dag metoden, når jeg skriver tekster til mine kunder.
Det gør det nemlig lettere for mig at skrive tekster, der tiltrækker netop mine kunders idealkunder.
Du kan også markedsføre dig sikkert og simpelt med Emotionelle Kundetyper
Det tiltrækker netop de kunder, du helst vil have
Så hvad er Emotionelle Kundetyper?
Emotionelle Kundetyper er en forskningsbaseret metode til kundetypesegmentering. Metoden gør det langt nemmere for dig at målrette din markedsføring, så den tiltrækker og fastholder præcis de kunder, der matcher din virksomhed.
Det får du svar på i videoen:
- Hvad er Emotionelle Kundetyper? Hvordan bruger du metoden?
Emotionelle Kundetyper er baseret på opdeling af kunderne i 4 typer.
Valget af kundetype afhænger af købsmotivation! Se videoen for at blive meget klogere på, hvilken kundetype DIN virksomhed bør markedsføres til. - Hvordan skriver du tekst til de 4 Emotionelle Kundetyper?
Der er stor forskel på, hvordan tekst til de 4 kundetyper ser ud. Valget af kundetype betyder nemlig alt for, hvilke ord du skal vælge; hvor lang teksten skal være; hvordan den skal stilles op.
I videoen viser jeg dig, hvordan du gør.
For når du skriver dine tekster rigtigt – så rammer du den kundetype, du allerhelst vil tiltrække.
Det betyder trofaste kunder, fordi markedsføring og købsoplevelse matcher 100%.
Slut med spildtid og dyre fejlskud i markedsføringen!