Sælg med tekst til 4 Emotionelle Kundetyper
Emotionelle Kundetyper er en forskningsbaseret metode til kundetypesegmentering. Metoden gør det langt nemmere for dig at målrette din markedsføring, så den tiltrækker og fastholder præcis de kunder, der matcher din virksomhed.
Det kan du lære:
- Hvad er Emotionelle Kundetyper? Hvordan bruger du det?
I webinaret forklarer jeg dig, hvordan metoden skaffer dig loyale kunder. - Hvordan skriver du tekst til de 4 Emotionelle Kundetyper?
Der er stor forskel på, hvordan tekst til de 4 kundetyper ser ud. Lige fra valg af købsargumenter til tekstlængde. I webinaret viser jeg dig eksempler på tekst til alle de 4 kundetyper. - Hvad får du ud af webinaret?
Du hører alle fordelene ved Emotionelle Kundetyper, så du kan beslutte, om du skal bruge metoden i din markedsføring. Desuden kan du selvfølgelig stille spørgsmål til metoden.