Kan du genkende det her?
Selvfølgelig vil du gerne have flere kunder i din virksomhed.
Kunder, der kommer igen og igen – og gerne anbefaler virksomheden til andre.
Men samtidig stiller du måske dig selv så fornuftige spørgsmål som:
- Hm, hvilke kunder vil egentlig sætte mest pris på det, jeg sælger?
- Hvilke sociale medier skal virksomheden markedsføres på?
- Hvilke salgsargumenter overbeviser bedst folk?
- Hvordan skriver man egentlig troværdige salgstekster, blogindlæg, LinkedIn-artikler eller nyhedsbreve?
- Hvilke ord skal jeg bruge?
Få en gennemgang af din markedsføring
Jeg har været tekstforfatter siden 2009. I de år har jeg rådgivet mere end 1000 selvstændige om markedsføring og løst over 1300 tekstopgaver.
Når jeg rådgiver dig om din markedsføring, tager jeg udgangspunkt i metoden Emotionelle Kundetyper.
Det er en forskningsbaseret metode udviklet af Institut for Kundetyper. Metoden er baseret på 3000 virksomhedscases.
Rådgivningsprocessen
- Sammen finder vi ud af, hvilken kundetype du ønsker at tiltrække.
- På det grundlag kan jeg fortælle dig, præcis hvilke markedsføringsmetoder du skal anvende – og hvad du skal undgå!
- Jeg gennemgår systematisk din hjemmeside og din nuværende markedsføring.
- Vi afholder et onlinemøde – eller en telefonsamtale, hvis du foretrækker det – hvor jeg fortæller dig, hvilke områder af din markedsføring du skal skrue op for. Mødet bliver optaget, og du får det tilsendt sammen med en opsummering.
Efter mødet ved du, præcis hvad du skal gøre for at fange og fastholde netop de kunder, du gerne vil have flere af.