• Home
  • Blog
  • Højere oplevet værdi = bedre bundlinje

Højere oplevet værdi = bedre bundlinje

Det var vinter. Det var koldt. Det var suppetid …

Men shitstormen rasede mod restaurantkæden Vivaldi, da en tidligere ansat afslørede, at der var dåsesuppe i tallerkenerne. Dåsesuppe, som godt nok var smagt til med krydderier og kød, sagde restaurantchefen. Men det var ikke godt nok. Folk var sure. Meget sure. De skrev hundredvis af sure kommentarer online, og en berømt madanmelder læste i avisen, at der blev serveret dåsesuppe. Sådan et sted ville han kun spise én gang, skrev han i avisen. Dåsesuppe! Det var bare for galt.

Men hvad er problemet?!

Hvorfor blander folk sig i, om maden kommer fra en dåse? Hvorfor koncentrerer de sig ikke om det ENESTE vigtige: Om tomatsuppen smager godt eller ej?! Jo, fordi …

Form og indhold hører sammen som ketchup og flaske

Og du ved jo selv, at de kan være næsten uadskillelige, for du har selv banket flasken i bordet for at få skidtet ud – ikke?! Sådan er det bare. Når du først har lært at tale, kan du ikke tænke på ordet ketchup uden at tænke på flasken, det kom fra. På samme måde med tomatsuppen. Ligesom madanmelderen vil du sikkert heller ikke give ret mange øre for en tallerken suppe, hvis der står dåsesuppe på menukortet. Til gengæld vil du give mere, hvis der står hjemmelavet suppe på kortet. Selv hvis suppens smag, duft og farve er præcis den samme. Har jeg ret? Ja, det tænkte jeg nok.

Høj kvalitet er ikke nok for din kunde

Ser du, jeg kender mine læsere, og derfor er jeg næsten sikker på, at du elsker at levere høj kvalitet til din kunde. Og høj kvalitet er godt. Men det er ikke nok. Helhedsoplevelsen betyder nemlig alt for, om kunden oplever høj kvalitet. Derfor: Sørg for at præsentere dine varer og ydelser flot. Få styr på markedsføringen. Få tjek på teksterne.

Få mig til at hjælpe dig med tekst – og tjen mere

Så kan du tage mere for det, du sælger – og du kan sælge det til flere. Selv hvis du sælger præcis det samme, som du gør i dag.

 

Related Posts

Få hjælp til tekst - med fokus på salg Ja, lige nu kigger jeg på dig, som har en stor boglig viden.Du har slugt enorme bunker bøger under din uddannelse.Du har afleveret rapporter, specialer eller afhandlinger. Så det er kun naturligt, at du skriver webtekster, brochurer og pressemeddelelser på dit job. Hvem skulle ellers? Du er jo den medarbejder, der har de bedste forudsætninger for det. Du har et forspring,

Styrk troværdigheden - spar på tillægsord Hvad er tillægsord? Tillægsord er de ord, som lægger sig til et andet ord og fortæller noget om det. Tillægsordet kan fortælle noget om navneord, pronominer eller egennavne. Men tillægsordet kan også fortælle noget om begivenheder. Et eksempel, hvor tillægsord lægger sig til navneord: I sætningen "Hun har en pæn bluse på" lægger ordet "pæn" sig til navneordet "bluse." Eksempel på tillægsord, der lægger

Hver evig eneste dag bliver min hjemmeside angrebet af hackerbotter. Sandsynligvis også din. Jeg er i hvert fald ikke alene.Både småbitte og gigantiske virksomheder er under beskydning.I den sidste weekend af februar 2024 er flere store virksomheder og kommuner blevet nedlagt af hackere, skriver TV2.dk Det er træls. Men vi kan ikke gøre andet end at beskytte vores hjemmeside, så godt vi nu kan. Derfor har jeg interviewet Michael Leitner

Video: Må jeg præsentere dig for 3 af de seotekstforfattere, du skal undgå? Du har brug for seo-tekstforfatningSå du vil hyre en seo-skribent, men! Hvem skal du dog vælge til opgaven? Der er nok at vælge imellem. Så du ringer febrilsk rundt ... Men efter samtalerne er du faktisk stadig meget i tvivl. Godt. Lad mig fortælle dig, hvem du ikke skal overlade din seo-tekstforfatning til.  Faresignal 1:Du: "Hvor lang

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}