• Home
  • |
  • Download bogen: Planlæg kunderejser

Download bogen: Planlæg kunderejser

Denne bog er til dig, fordi:

  • Jeg er træt af at tale med selvstændige, som får dårlige råd af smarte annoncesælgere
  • Jeg er træt af at høre om folk, som har købt abonnement på markedsføring, der ikke virker - og som de ikke kan komme ud af
  • Jeg er træt af at høre om folk, der har betalt dyrt for at få oprettet en Google Business page - som de selv kunne oprette gratis på få minutter
  • Og så er jeg træt af at høre om folk, der har fået at vide, at "Nyhedsbrev - det behøver du ikke!"

    Bogen er til dig, hvis du kan genkende det her:

  • Du sælger timer som konsulent, rådgiver eller behandler - eller ydelser baseret på din viden.
  • Du sælger måske for lidt! Inderst inde ved du, at du mangler en PLAN for din markedsføring.
  • Du bruger måske en masse tid på din markedsføring - uden at se resultater.
  • Du markedsfører dig ikke, når du har travlt med kunder - fordi du ikke benytter dig af automatiserede mailserier eller anden markedsføring på autopilot.
  • Du har ikke de kunder og opgaver, du ønsker dig. For når du sælger for lidt, siger du ja til opgaver, du helst ikke vil have!

Det er let at sælge online. Men kun hvis du ved hvordan ...

I bogen lærer du:

- Hvordan du får kontakt med de helt rigtige mulige kunder. Dem, du allerhelst vil hjælpe!

- Hvordan du fastholder deres interesse og holder kontakten 

- Hvordan du sælger til de købeklar NU

- Og selvfølgelig hvordan du gør mange flere mennesker købeklar, så du kan sælge til dem senere.

Jo. Du kan også lære nem online-markedsføring ....

Du kan være med, selvom du er ny selvstændig - og selvom du intet ved om salgstekst, seo eller content marketing. Endnu!

Det kommer du nemlig snart til. 

Du kan også lære noget nyt, selvom du har været i gang med onlinemarkedsføring længe. 

Til gengæld er bogen ikke noget for dig, der ved alt om onlinemarkedsføring ... 

Det lærer du i bogen:

  • Hvilken form for markedsføring, der giver dig 38 kroner retur - hver gang du bruger en krone!
  • Hvorfor du IKKE kan nøjes med Facebook updates. Overhovedet ikke!
  • Hvorfor du skal have et voksende publikum - før du får kunder nok!
  • Hvordan du opbygger dit eget voksende publikum af mennesker, du kan hjælpe - og sælge til.

Du får også arbejdshæftet Planlæg din kunderejse

Når du bestiller bogen, får du straks tilsendt en mail med link til et arbejdshæfte, du kan downloade og printe.

Så kan du udfylde din egen nemme arbejdsplan.

Bogen er noget for dig, hvis ...

  • Du er begynder indenfor onlinemarkedsføring
  • Du føler, du mangler strategi i din markedsføring
  • Du sælger for lidt, selvom du bruger tid på markedsføring

Bogen er ikke for dig, hvis 

  • Du har helt styr på din markedsføring
  • Du har ikke lyst til at sætte dig ind i markedsføring
  • Du sælger primært fysiske produkter, ikke timer eller ydelser baseret på din viden.

"Jeg kan godt lide den konkrete opbygning og det, at man som novice på området kan komme i gang ved at følge dine step trin for trin støttet af arbejdsarkene.

 

Jeg er særligt glad for de mange eksempler, du giver undervejs, og hvor du bruger eksempler fra forskellige brancher.

 

Det gør. at man føler sig mødt, også selv om det ikke lige er ens eget område, der beskrives, for der er næsten hver gang en, man kan læne sig op ad, og som ligner.

 

Jeg glæder mig til at tage mig tid til - sammen med min medarbejder, som har fået opgaven at hjælpe med markedsføring - at arbejde konkret med planen i bogen ift. til vores egne mål for året."


Britta Olsson
Balance Danmark
 

balancedanmark.dk

 
"Vild med den. Glæder mig til at anbefale den til mit netværk.

Den er let at læse. Jeg følte mig virkelig vejledt igennem de enkelte trin.

Særligt var jeg glad for afsnittet om elevatortale og ønskekunder.

Men også modellen med forskelligt content, der vægtes på forskellige tidspunkter, gav god mening for mig.

Det er rigtig godt med alle de eksempler, du beskriver i hvert kapitel."


Anna-Maria Møller

Graphic Care


"Jeg har arbejdet som behandler i nogle år, men har fuldtidsjob ved siden af, så tiden til markedsføring og online synlighed er ofte lille i en travl familiehverdag. Derfor kom bogen helt perfekt, fordi den er spækket med tips, tricks og vigtige inputs til, hvordan jeg kan markedsføre mig, og ikke mindst: hvor og overfor hvem, jeg skal arbejde på at være synlig online.

Hidtil har jeg prøvet mig frem på må og få, og det blev hurtigt uoverskueligt og strandede på mangel af tid. Med bogen i hånden har jeg nu konkrete værktøjer og redskaber at gå i gang med. Jeg er desuden blevet langt skarpere på, hvem min målgruppe er, og hvad jeg kan gøre fremadrettet. Og oveni det har bogen en masse brugbare eksempler at lære udfra. Jeg elsker, at bogen løbende er krydret med indsigt i den vigtige forståelse af, hvorfor jeg skal gøre bestemte ting, hvornår og hvordan. Bogen vil gøre en uvurderlig forskel i mit videre virke, give mig en retning at navigere ud fra i min markedsføring. Jeg glæder mig til at implementere de redskaber, jeg nu har fået min værktøjskasse, og til at nyde at læse resten af bogen."


Laura Lützen, behandler


"Bogen er godt skrevet i et sprog, der er til at forstå. Også selvom man ikke har alle fagtermer omkring markedsføring på plads.

Jeg er relativt nystartet. Bogen har givet mig den struktur, jeg har søgt ift. at kunne holde overblik, nu hvor jeg er i gang med at udarbejde min egen markedsføringsstrategi.

Jeg har søgt råd, vejledning og kurser om markedsføring flere steder fra.

Men jeg synes, at Louises bog for alvor har givet mig et klart billede af, hvordan jeg fremadrettet skal arbejde.

Jeg sætter stor pris på, at bogen er så overskuelig, den beskriver tingene slavisk.

Jeg bliver ”klædt på” lidt ad gangen. Det synes jeg er virkelig rart.

Det giver mig muligheden for at sætte mig ordentligt ind i tingene.

Fra start til slut bliver der bygget ny viden på.

Til sidst skal nævnes, at bogen har rigtig mange gode eksempler! Både ”du skal gøre X, fordi så sker Y”, men også ”jeg vil ikke anbefale at gøre X, fordi så sker Y, og det betyder Z for dig”.

 

Sophie Elsborg

mitadhdliv.dk/9-raad

"Vigtig viden om content"


Sagt om bogen Planlæg kunderejser, der hjælper flere - og sælger mere:

Jeg kan rigtig godt lide bogen.

Den indeholder vigtig viden for soloselvstændige, som vil markedsføre sig, men ikke helt ved, hvad der er den virksomme måde at gøre det på. Vi får en opskrift, så vi kan komme i gang med content creation.
Rikke Dunne, virtuel assistent, Passion for Projekter

"Jeg har lært en del"


"Jeg har med stor interesse læst Louises bog om kunderejsen. Den kan anbefales til dig, som lige er begyndt med markedsføring, men også til dem, som har været i gang et stykke tid. Bogen indeholder mange gode råd og idéer til netop din markedsføring. Samtidig følger arbejdsark, så du ikke står alene med spørgsmål. Jeg har lært en del, som jeg ikke vidste. Eller ikke har tænkt på er vigtigt, selvom jeg har været i gang et stykke tid."

Søren Malchow, Handicapvenlig.dk

 

6 tips til din næste webtekst

Skab værdi fra første linje

Husk, at din læser ikke køber produktdetaljer – men løsninger på problemer.
Hvis du sælger lektiehjælp i engelsk, er det bedre at skrive: ”Bliv superstar til engelsk med lektiehjælp” end ”Få lektiehjælp hver torsdag.”

Henvend dig kun til én målgruppe

Det gør det nemlig meget nemmere at sikre, at læseren virkelig føler sig forstået.
Det gælder også, hvis du faktisk har to målgrupper, fx private kunder og virksomheder.
Det er nemlig tit svært at henvende sig til begge målgrupper med samme salgstekst.  

Et eksempel:
Du er fysioterapeut og hjælper private med rygsmerter. Du vil måske sælge din ydelse på, at de undgår sygefravær og bedre kan nyde fritiden og slipper for medicin.
Men hvis du også vil sælge din ydelse til jobcentrenes sagsbehandlere, skal du bruge helt andre argumenter.
Måske vil du slå på, at når jobcentret har et fast samarbejde med en fysioterapeut, bliver klienterne hurtigere jobklar; og at jobcentret dermed kan nå de forventede mål.
 
Som eksemplet viser, er salgsargumenterne jo helt forskellige, selvom ydelsen er den samme.
Du kan godt forsøge at skrive en salgstekst, der henvender sig til både privatpersoner med ondt i ryggen og jobcentrets sagsbehandlere.
Det er bare nok ikke en særlig god idé, fordi ingen vil føle, at du henvender dig direkte til dem.
I det tilfælde vil det være bedre at have to menupunkter, et med salgstekster til privatpersoner, et andet med salgstekster til jobcentrets sagsbehandlere.

Sørg for, at din tekst er præcis

Hvis du fx sælger personaliserede børnebøger, virker det forvirrende, at der står: ”Her er den perfekte gave til din dreng/pige.”
Den slags dobbeltformuleringer gør det umuligt for læseren at se sit eget barn for sig. Og det er netop det billede, du gerne vil fremkalde på læserens nethinde, når der skal sælges en børnebog!
Skriv derfor hellere bare ”dit barn.”

Glem ikke kundecases skrevet af en professionel tekstforfatter

Selv de allerbedste salgstekster på hjemmesiden skal suppleres med kundecases.
Det styrker troværdigheden og salget.
Det kan være en god idé at få testimonials skrevet af en erfaren tekstforfatter.
Jeg ringer gerne til din virksomheds kunder og interviewer dem, før jeg skriver kundecases.
Dermed undgår virksomhedens ansatte at spørge til kundernes oplevelse, hvilket nogle gange kan skabe lidt forlegenhed. Samtidig har jeg erfaringen til at vide, hvad jeg skal spørge om - og hvordan jeg får folk til at snakke om kundeoplevelsen. Det sikrer troværdige kundecases, der skaber værdi og interesse i mange år.

Husk tillidsvækkende fotos

Gode fotos af ejer, ansatte og kunder styrker webteksternes troværdighed og gør det nemmere for virksomheden at skille sig ud fra konkurrenter. 
Der må meget gerne både være portrætfotos og fotos af ansatte, der er i gang med de daglige opgaver.

Skriv gode calls to action

Vær ikke bange for at bede folk handle for at få den forandring, de ønsker sig. Brug positive calls to action som ”Se udvalget” – ”Vælg din favoritfarve” - ”Kontakt mig og få et kvarters gratis rådgivning.”

Book rådgivning

Første samtale - 0 kr.

>