Casestory

Få gode case stories, der styrker salget markant


De gode historier og anbefalinger gør en større forskel for dit salg, end du måske tror!

Det gælder ikke mindst, når du sælger noget, som kræver særlig tillid.

Jeg hjælper dig med at sikre, at virksomheden får indhentet, formuleret og offentliggjort kundehistorier og anbefalinger.

Faktisk er det en af mine yndlingsopgaver at hjælpe kunder med casestories.

Det er nemlig altid rart at tale med mennesker, som er glade og tilfredse med den service, de har fået hos en af mine kunder.

Desuden er det skønt for mig at sende den gode historie til min kunde, som altid bliver glad for de rosende ord.

Sådan får du ja til, at jeg må kontakte din kunde

Du skal kun gøre én ting – nemlig bede kunden om en udtalelse!

Desuden kan du fortælle, at kunden bliver ringet op af en erfaren tekstforfatter, der vil gennemføre et kort interview og skrive udtalelsen ned. Du kan også tilføje, at kunden selvfølgelig får sin udtalelse til gennemsyn, før den bliver offentliggjort.

Det er selvfølgelig vigtigt at fortælle, at du er meget glad for kundens hjælp. Sørg også for at gøre det klart, at det er en ganske lille opgave for kunden. Tilføj også, at det er helt i orden, hvis kunden ikke har lyst til at udtale sig.

Det er bedst, at du spørger, så snart kunden har givet udtryk for sin glæde over din indsats. Så har du størst chance for at få svaret “Ja, selvfølgelig!”

Min erfaring fortæller mig, at du sandsynligvis vil møde stor velvilje fra dine kunder, når du bare viser lidt taknemmelighed.

Derfor skal du overlade opgaven til mig

Det er tit nemmere for mig at få en god udtalelse, end det er for dig selv!

Jeg er vant til at interviewe kunder og skrive interview-artikler. Derfor ved jeg, præcis hvad jeg skal spørge om for at få den gode kundehistorie i hus til dig.

Du kan selvfølgelig også være sikker på, at jeg er høflig og professionel, når jeg kontakter dine kunder.

Jeg nedskriver kundens udtalelse loyalt og redigerer den sprogligt, så den fremstår professionel og sprogligt fejlfri.

Til sidst sender jeg udtalelsen til kunden, før den er klar til offentliggørelse.


Kontakt mig og få en snak om kundeudtalelser

Er du klar til at få struktur på processen – og mange flere gode udtalelser fra kunderne?

Send mig en mail – eller ring 21 96 14 02. Jeg er klar til at skrive for dig.