Blog dig til synlighed og salg

Blog dig til synlighed - og salg

Blogging for skriveglade selvstændige

Bogen Blog dig til synlighed – og salg handler om, hvordan du som selvstændig blogger dig til større opmærksomhed online, flere læsere på dit nyhedsbrev – og flere kunder i butikken. Den er skrevet på baggrund af mine 6 år som tekstforfatter (og et helt liv som skriveglad ordgalning!)

Du kan bestille bogen her – og jeg glæder mig til at sende den til dig!

Anmeldelser af Blog dig til synlighed – og salg

Her er de anmeldelser af bogen, jeg har set indtil videre!

Anmeldelse af journalist Majbritt Lund – læs her.

“Jeg har haft lejlighed til at læse Louise Lamberths nye bog om at skrive blog, og den kan jeg godt anbefale som læsning i din sommerferie. Som marketingmand synes jeg tit, at tekstforfatterne bliver lidt “tekst-religiøse” og ser stort på kommercielle hensyn. Derfor er det dejligt at læse en bog om at skrive effektive blogindlæg, der har fokus på at blive læst af flest mulig – og skabe omsætning.”

Bernt Elkjær-Pedersen, Online Marketing @ Abakion A/S

“Jeg er ikke nået så langt endnu, men jeg synes allerede at jeg kan bruge dine råd ?? Det tegner godt!”

Jannie Egedia Hansen, Mellow Way

“Jeg kan varmt anbefale bogen, der i høj grad klæder læseren på med faglig viden om blogging – og ikke mindst på overbevisende måde får vakt interessen for at se blogging som et værdifuldt middel til at øge egen hjemmesidetrafik og i sidste ende virksomhedens salg”.

Malene Sander, CFO hos Mediehuset Ingeniøren

 

“Jeg er blevet klogere på, hvordan mit indhold skal være, hvordan jeg bedre fanger mine læsere, hvordan jeg skærer ind til benet og gør mine læsere mere nysgerrige. […] Denne bog ligger nu fast på mit skrivebord, til næste gang jeg skal skrive et blogindlæg eller til mit næste nyhedsbrev. Dejligt med en bog der samler det hele!”

Bettina Østerby, psykomotorisk terapeut og eksistentiel kropsterapeut

 

“Blog dig til synlighed er en introduktion til blogskrivningens svære kunst – og en ganske vellykket indføring i et område, der slet ikke er så ligetil som man kunne forvente. […] Det er min vurdering, at bogen vil være til stor gavn for enhver, der giver sig i kast med blogskrivning”.

Kåre Johannessen, historiker og cand.mag.

 

“Derfor bliver Blog dig til synlighed sandsynligvis en bog, der bliver taget frem igen og igen, fordi den bidrager med aktuel viden på de forskellige stadier i en bloggers liv”.

Karin Flø, socialrådgiver, cand. soc. i socialt arbejde

 

“Bogen er simpelthen så fuld af gode råd, nyttige tips, erfaringer og uundværlig viden om både blogging og google-placeringer, så man kan slet ikke undvære den, hvis man nu eller i fremtiden kommer til at beskæftige sig med markedsføring i egen virksomhed. De bedste anbefalinger”.

Katrine Gravengaard Sø, medejer af TIPA Emballage ApS og specialpædagog.

 

Kontakt Louise