Virksomhedsblog

lav en virksomhedsblog

 Kontakt Louise

Få blogindlæg, der skaber salg

Kvinden ved tastaturet er mig, Louise Lamberth – tekstforfatter og forfatter til bogen Blog dig til synlighed – og salg (Frydenlund, 2016). Jeg elsker at blogge – og hvis du ikke har en virksomhedsblog, vil jeg anbefale det!
Du behøver ikke blogge selv – du kan nemlig få abonnement på blogindlæg og linkbuilding hos mig. Du kan også bestille rådgivning om blogindlæg og nyhedsbreve, hvis du hellere vil skrive selv.

Derfor anbefaler jeg dig en virksomhedsblog:

  • Din virksomhedsblog skaber tillid og giver svar på spørgsmål om det, du tilbyder
  • Bloggen skaffer nye læsere på dit nyhedsbrev, så du kan sælge mere
  • Virksomhedsbloggen er en effektiv genvej til synlighed på nettet – når du ved hvordan!

Blogindlæggene skal selvfølgelig være underholdende, oplysende og optimeret til Google. Du skal også  have styr på, hvor bloggen fysisk placeres, og hvordan du skaffer trafik. Det er især en god idé at bygge links fra hjemmesider, som har autoritet hos Google.

Få abonnement på blogindlæg, der skaber salg

Du kan bestille nye velskrevne og Google-optimerede blogindlæg direkte i indbakken hver måned – og du får samtidig hjælp til linkbuilding.

  • Du kontakter mig og får en gratis forsamtale om din blog. Du tilmelder dig samtidig mit nyhedsbrev om tekster, der skaber salg. Du kan altid afmelde dig, men de fleste vil ikke!
  • Du bestiller dit abonnement online. Det koster 1675 kr. plus moms per måned, som trækkes automatisk. Der er ingen binding. Du kan altid afmelde dig med et klik.
  • Du får en liste med forslag til blogindlæg. Forslagene er baseret på min undersøgelse af, hvilke spørgsmål mennesker stiller online om det, du sælger. Du er selvfølgelig også meget velkommen til selv at komme med emnet for månedens blogindlæg!
  • Du vælger et gratis stockphoto til dit blogindlæg, som jeg skal sende dig sammen med artiklen
  • Jeg sender et velskrevet og søgemaskineoptimeret blogindlæg til dig, lige til at lægge på bloggen! Hvis du ønsker det, kan du også bruge dit blogindlæg i nyhedsbrevet.
  • Du får samtidig en rapport over de tre stærke links, jeg har bygget for dig den måned. Ingen mystiske løsninger – kontakt mig gerne og hør mere!

“Kan alle virksomheder få gavn af en blog?”

Det korte svar: Ja, alle virksomheder kan have glæde af en blog, hvor nye mennesker i butikken kan få tips og information om, hvad virksomheden tilbyder.
Det lidt længere svar er: Ja, men nogle virksomheder får nemmere blogsucces end andre.
Der er nemlig stor forskel på, hvor stor kundemålgruppen er, og hvor meget de mulige kunder googler. Det gør selvfølgelig en forskel for antallet af mulige læsere.
Desuden findes der ydelser og produkter, som folk gerne vil læse om og købe, men som de ikke skilter med interessen for.
Hvis du sælger noget “kedeligt” – men nødvendigt – kan det være svært at få mennesker til at dele blogindlæggene på sociale medier.
Det samme gælder, hvis du sælger noget, som folk er flove over at købe! Men husk, at dine blogindlæg sagtens kan skabe synlighed og salg alligevel!

“Kan du skrive blogindlæg om alt?!”

Nej – men stort set. Jeg elsker at skrive, og jeg har leveret webtekster i hundredvis.
Jeg har skrevet om tagreparation, skadedyrsbekæmpelse, socialrådgivning, psykoterapi, coaching, sommerhuse – og meget mere.
Min erfaring som tekstfatter sikrer, at jeg ved, hvilke spørgsmål jeg skal stille dig i interviewet.
Kontakt mig i dag – så får vi en snak om din virksomhed og den blog, du ønsker dig. Send en mail til tekstfokus@tekstfokus.dk – jeg vender hurtigt tilbage med et personligt svar.

“Hvad med SEO?”

En blog på hjemmesiden er en nem genvej til højere Googleplaceringer – og dermed chance for flere kunder. Google elsker nemlig mange, gode tekster, som skaber trafik og oplyser læserne.
Det er selvfølgelig vigtigt, at blogindlæggene – ligesom salgsteksterne på hjemmesiden – bliver optimeret til søgemaskinerne. Det er også vigtigt, at bloggen faktisk er til at få øje på, når man kommer ind på hjemmesiden, og at bloggeren deler artiklerne virksomhedens profiler på sociale medier.

“Er det dyrt at bestille blogindlæg?”

Nej – ikke hvis du spørger mig! For når du bestiller blogindlæg, kan de nemlig ofte bruges i nyhedsbrevet også, måske i let omskrevet form. Desuden bliver stedsegrønne blogindlæg jo liggende på hjemmesiden og skaber trafik, nysgerrighed og salg i årene fremover.

Få en snak om din virksomhedsblog

Send mig en mail og få 15 minutters telefonrådgivning om netop din blog. Du får også mit nyhedsbrev om tekster, der skaber synlighed og salg. Jeg glæder mig til at snakke blogging med dig!

Kontakt Louise