• Home
  • |
  • Abonnement på blogindlæg

Abonnement på blogindlæg

Få abonnement på blogindlæg

Kender du det …. 

  • Du har ikke tid til markedsføring, fordi du skal passe kunderne, og derfor går din markedsføring i stå i lange perioder?  Sommetider måske endda så længe, at indbakken lige pludselig er støvsuget for kunder, og du skal starte fra et nulpunkt?
  • Du synes ikke – hvis du skal være ærlig – du selv er den bedste til at skrive blogindlæg og nyhedsbreve for din virksomhed?
  • Du ville egentlig helst overlade content marketing til en tekstforfatter, der aldrig laver andet end tekst?!

Så lad mig klare skrivearbejdet for dig

Hver måned modtager du en frisk artikel, som du kan lægge på din blog – og sende ud som nyhedsbrev, hvis du vil.- Du bliver aldrig glemt af dine læsere, fordi du har en ny artikel hver måned, du kan dele online og sende ud i nyhedsbrevet- Du skaber trafik til din hjemmeside – og booster den på Google, fordi både mennesker og søgerobotter elsker, at der ofte kommer nyt, godt og søgemaskine-optimeret indhold på din hjemmeside.

Sådan får du en ny artikel hver måned til blog eller nyhedsbrev

  • Du bestiller abonnement på blogindlæg – eller abonnement på blogindlæg og linkbuilding.
  • Når jeg ser din bestilling, kontakter jeg dig. Vi aftaler et tidspunkt, hvor jeg kan interviewe dig i telefonen. Jeg vil gerne vide lidt om dig som fagmand, dine kunder og det, du sælger – så er det nemt at skrive gode blogindlæg!
  • Jeg interviewer dig og hører dine idéer til blogindlæg – og jeg kommer gerne med forslag baseret på Googlesøgning. Samtidig aftaler vi, hvad første blogindlæg skal handle om.
  • Nu er jeg skriveklar! Jeg skriver dit blogindlæg, og du får det senest 7 dage efter vores snak.
  • Du har nu en uge til at fortælle mig, om jeg skal redigere noget i din tekst. Hvis du har brug for mere tid, aftaler vi bare det.

"Teksterne virker, som de skal"

Jeg er så glad for mit blogabonnement, det er som at få en julegave hver måned.

Jeg har valgt at bruge penge på at få skrevet et blogindlæg hver måned, for så ved jeg, at der kommer noget ud, og der er tænkt seo i teksten, det er der, hvor jeg ikke ved, om det, jeg gør, er rigtigt.


Fra Louise får du super go’ og hurtig service og naturligvis gode og velskrevne blogindlæg.

Jeg kan se, at der kommer flere tilmeldinger til nyhedsbrevet, så teksterne virker, som de skal. 


Dorthe Gram, sofatilloeber.dk

Hvad er en blogger?

En blogger er en skribent, der skriver en blog.

Hvad er en blog?

Ordet blog er en forkortelse af weblog, som er en sammensætning af web og log, der betyder journal. En blog er altså en journal på internettet, som kan handle om alt, hvad der interesserer skribenten. En virksomhedsblog er en effektiv metode til at skabe trafik på virksomhedens hjemmeside; løfte hjemmesiden i Googles søgeresultater; og give gæster på hjemmesiden en god oplevelse, der hjælper dem på kunderejsen og bidrager til at gøre dem købeklar. 

Hvor langt skal et blogindlæg være?

Der er ingen regler for, hvor langt et blogindlæg skal være. Men hvis du gerne vil give dit blogindlæg et forspring i Googles søgeresultater, skal det være mindst lige så langt som de tekster, der ligger øverst på Google på de samme søgeord.
Vær opmærksom på, at Google vurderer hjemmesider på over 200 faktorer, før de placeres i søgeresultaterne. Tekstens længde er kun en faktor. Andre faktorer er indgående links; links mellem sider, og at hjemmesiden fungerer godt rent teknisk.  

Hvordan skriver man en blog?

En blog handler om et emne, som skribenten ved meget om. På en kommerciel hjemmeside adskiller blogindlæggene sig fra salgstekster ved, at de giver tips. Når du skriver blogindlæg, skal hvert blogindlæg kun handle om ét emne, som blogindlægget går i dybden med. 

 

6 tips til din næste webtekst

Skab værdi fra første linje

Husk, at din læser ikke køber produktdetaljer – men løsninger på problemer.
Hvis du sælger lektiehjælp i engelsk, er det bedre at skrive: ”Bliv superstar til engelsk med lektiehjælp” end ”Få lektiehjælp hver torsdag.”

Henvend dig kun til én målgruppe

Det gør det nemlig meget nemmere at sikre, at læseren virkelig føler sig forstået.
Det gælder også, hvis du faktisk har to målgrupper, fx private kunder og virksomheder.
Det er nemlig tit svært at henvende sig til begge målgrupper med samme salgstekst.  

Et eksempel:
Du er fysioterapeut og hjælper private med rygsmerter. Du vil måske sælge din ydelse på, at de undgår sygefravær og bedre kan nyde fritiden og slipper for medicin.
Men hvis du også vil sælge din ydelse til jobcentrenes sagsbehandlere, skal du bruge helt andre argumenter.
Måske vil du slå på, at når jobcentret har et fast samarbejde med en fysioterapeut, bliver klienterne hurtigere jobklar; og at jobcentret dermed kan nå de forventede mål.
 
Som eksemplet viser, er salgsargumenterne jo helt forskellige, selvom ydelsen er den samme.
Du kan godt forsøge at skrive en salgstekst, der henvender sig til både privatpersoner med ondt i ryggen og jobcentrets sagsbehandlere.
Det er bare nok ikke en særlig god idé, fordi ingen vil føle, at du henvender dig direkte til dem.
I det tilfælde vil det være bedre at have to menupunkter, et med salgstekster til privatpersoner, et andet med salgstekster til jobcentrets sagsbehandlere.

Sørg for, at din tekst er præcis

Hvis du fx sælger personaliserede børnebøger, virker det forvirrende, at der står: ”Her er den perfekte gave til din dreng/pige.”
Den slags dobbeltformuleringer gør det umuligt for læseren at se sit eget barn for sig. Og det er netop det billede, du gerne vil fremkalde på læserens nethinde, når der skal sælges en børnebog!
Skriv derfor hellere bare ”dit barn.”

Glem ikke kundecases skrevet af en professionel tekstforfatter

Selv de allerbedste salgstekster på hjemmesiden skal suppleres med kundecases.
Det styrker troværdigheden og salget.
Det kan være en god idé at få testimonials skrevet af en erfaren tekstforfatter.
Jeg ringer gerne til din virksomheds kunder og interviewer dem, før jeg skriver kundecases.
Dermed undgår virksomhedens ansatte at spørge til kundernes oplevelse, hvilket nogle gange kan skabe lidt forlegenhed. Samtidig har jeg erfaringen til at vide, hvad jeg skal spørge om - og hvordan jeg får folk til at snakke om kundeoplevelsen. Det sikrer troværdige kundecases, der skaber værdi og interesse i mange år.

Husk tillidsvækkende fotos

Gode fotos af ejer, ansatte og kunder styrker webteksternes troværdighed og gør det nemmere for virksomheden at skille sig ud fra konkurrenter. 
Der må meget gerne både være portrætfotos og fotos af ansatte, der er i gang med de daglige opgaver.

Skriv gode calls to action

Vær ikke bange for at bede folk handle for at få den forandring, de ønsker sig. Brug positive calls to action som ”Se udvalget” – ”Vælg din favoritfarve” - ”Kontakt mig og få et kvarters gratis rådgivning.”

Book rådgivning

Første samtale - 0 kr.

>